View Single Post
Old 23-01-2017, 00:08  
RJon
ScanFlyer Dusty
 
RJon's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Location: GLA/EGPF
Posts: 4,467
Default Med Delta i C til LAX

Tenkte jeg skulle ta noen dager i Los Angeles før jeg reiser opp til Seattle på Flyprats julebord der. Delta hadde en god pris på Business via Portland, så jeg slo til på dette.



Møtte opp på flyplassen halvannen time og kunne konstatere at det var veldig godt å kunne passere forbi resten av den fulle flighten som sto i kø for innsjekk. Den ene gangen jeg ikke skreiv ut en bekreftelse på ESTA kom selvfølgelig popupen på skjermen til hun i skranken at dette måtte hun se. Etter litt knoting på telefonen fant jeg den endelig frem og kom meg opp i loungen og fikk meg noe å bite i. Ikke store utvalget av mat, typisk enkelt britisk: toast, frokostblanding.



22. Januar 06.00
KLM
KL 1470 Glasgow – Amsterdam
Business 2F
PH-BXN Boeing 737-800


Ikke så mye å si om denne flighten egentlig, fikk frokost og ingen andre ting å skrive hjem om.

Da jeg kom til Amsterdam måtte jeg innom utspørringsdesken til Delta for å få bekreftet at jeg ikke hadde noe skummelt i bagasjen.

22. januar 09.50
DL 179 Airbus Amsterdam – Portland
Delta airlines
Delta One 6J
N803NW A330-300
Sete 6J


Boardingen startet med en jeg kom til gaten, en liten time før avgang, først business pax, så gullkort før resten av røkla. Etter jeg hadde fått satt meg kom purser og hilse personlig og kom med dagens meny, etter en runde med musserende vin kom de og tok bestilling på hovedrett.


Min lille rede de neste 10 timene




Menyen


B-6528 Airbus A330-200 China Southern airlines Schiphol EHAM 22.01-16
by Rolf Jonsen, on Flickr
Denne blei taua forbi oss da vi blei avisa


PH-EZF Embraer 190 KLM Schiphol EHAM 22.01-16
by Rolf Jonsen, on Flickr
Om bare det hadde vert en jumbo som sto der


Denne smakte ikke så dumt


Jeg var litt skeptisk til gulrotsalaten da jeg har noe dårlige barndomstraumer med denne veksten, men den var ikke så verst egentlig.


Jeg valgte gris til hovedrett da jeg tenke å prøve noe annet enn laks.


Is med rikelig med saus til dessert

Last edited by RJon; 23-01-2017 at 01:15.
RJon is offline   Reply With Quote