View Single Post
Old 02-01-2017, 15:39   #115
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,168
Default Re: Har jeg loungetilgang?

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Det ble SAS Go fra OSL og dragene i Senator loungen slapp alle fem rett in uten et spørsmål - spurte ikke om å se noen kort engang. Den indonesiske bar keeperen hadde en flaske med ekte sprudlevann under disken.

Vi var nok ikke like heldige på hjemturen.. På returen fløy vi Swiss og under innsjekk påpekte mannen i skranken at vi var velkomne til den «nye» Senator loungen. Der satt det en klassisk indisk dame av den usjarmerende sorten og nektet plent at vi tok med barna. Min drage fyrte seg opp mer enn meg og det ble litt aktiv flammekasting.. Så kom en velkledd amerikansk familie rett bak oss som også hadde blitt invitert og han var også ganske amerikansk om rettighetene sine (han hadde United gull).

Indieren nektet plent og ringte manager og gjentok en setning med policy osv. sagt med robotstemme. Vi kunne dog betale oss inn for 100 AED per unge ca 280 NOK som jeg var ok med, men de tok faktisk ikke kort og det var vel et godt signal.

Det som er bra med slike episoder er jo at da kommer man seg ofte på langt hyggeligere steder enn en lounge (hvor jeg sjeldent har noe sans for klientellet) – på «nye» DXB har de faktisk Noodle House som tross navnet er meget high end asiatisk mat (startet av Jumeirah Group) Her kunne man gosse seg med crispy duck, dim sum og Tiger på fat.. Så det så.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote