View Single Post
Old 04-07-2021, 23:33  
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,636
Default Re: WF970 - Finnmarksbussen

I Vadsø skinte solen og også her kunne vi ta oss en tur ut, mens vi ventet på påstigende passasjerer. Populær avgang dette, 36 av 39 seter var tatt, og endel skulle tilsynelatende videre med SAS flighten til OSL



Vi fikk også hilst på et forummedlem og sett han jobbe, samt like før avgang fikk vi tre utlevert en aldri så liten "goodie-bag"

Med varslet tilnærmet fullt fly, flyttet jeg meg også frem på rad 1 og sete 1D, som jo er de bakovervendte setene i Widerøes Dash-8-100 kabin. Så da fikk jeg prøvd det også



Opp i luften for den 10 minutters turen over fjorden til KKN



Ankom KKN og den planlagte 1,5 times transferen var nå blitt til 40 minutter. Hvilket passet mye bedre.



Forlot LN-WIC for siste gang den dagen, og maskinen skulle da videre som WF915 som jo er den kjedelige nonstop ruten KKN-TOS



En flott tur langs Finnmarkskysten var da over og det var virkelig deilig kunne ta en helt tungvindt og unødvendig flytur, sånn bare for å ha gjort det. Selv om jo vi gikk glipp av 2 flyplasser, kunne jeg krysse av 4 andre på listen
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is online now   Reply With Quote