View Single Post
Old 27-10-2016, 02:00   #43
KnutW
Speedbird Concorde
 
KnutW's Avatar
 
Join Date: Oct 2014
Location: Oslo
Posts: 5,054
Default Re: Til Muscat og Mumbai i div narrowbodies, hjem igjen i EY A380 F

Quote:
Originally Posted by Bergern View Post
Hvilke "vestlige" selskaper snakker du om? Jeg har reist med mange selskaper i C østover, og jeg må si at russerne ikke står tilbake for de andre. Dårligste jeg har fløyet med er BA, men det er en helt annen diskusjon.
Skal ikke skryte på meg all verdens reising på business, men har fløyet SAS, KLM, BA, Lufthansa, Finnair og Swiss av de europeiske. Samt Norwegian premium og Icelandair Saga hvis det egentlig teller som business. Det skal jo sies at totalopplevelsen kommer endel an på dagsformen og crewet. På en god dag er Aeroflot fullt på høyde, men på en dårlig dag er det hakk i både serviset og service. Har også opplevd en kombinasjon, der var det hakk i serviset, men dette ble til de grader kompensert med service og drikke! Jeg har riktignok ikke fløyet B777 business med Aeroflot, men vet at setene der absolutt ikke står tilbake for noe annet. Riktignok har de fremdeles "to-rader" konfigurasjon hvor du må klatre over naboen, men det har også Lufthansa fortsatt med (pussig nok) etter oppgraderingen og til en viss grad KLM fremdeles, selv om de har fått nye enkeltseter på 787.

Last edited by KnutW; 27-10-2016 at 15:19.
KnutW is online now   Reply With Quote