View Single Post
Old 08-04-2017, 11:41  
kimpe
Jet-setter :)
 
kimpe's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: TRD
Posts: 2,074
Default Re: Transfer OSL

Rør, rør og atter rør!!

Snakker selvsagt om vårherres måte å håne sine undersåtter på; "Connecting Norway"

I går kom jeg fra Dublin, og det var fullstendig kaos med folk, (ja, regner med noen ligger i fosterstilling og venter enda), som ventet på "klarering". Selv måtte jeg stå i 1 time og 20 minutter og vente på å få lov til å gå igjennom tollen der, men så flere flights som hadde ventet over 2 timer...

Det sto turister som ikke forsto en døyt hvorfor de ventet, infopersonell som satt med i telefonen for å finne ut hva de skulle si til fortvilte folk som ikke rakk sin videreforbindelse, og når man endelig fikk slippe inn i det aller helligste (tollen), satt det en enkelt sjel der og pillet nese i bua si. Ingen grunn til å la folk vente, ingen grunn til å skape totalt kaos, rett og slett bare RØR!

Vet om mange som ikke rakk sin videreforbindelse og måtte ombookes, selv så ble vi forsinket i 40 min pga passasjerer som ikke dukket opp fra sin connection, og det ble hevdet at de hadde bagasje ombord og denne måtte fjernes. Etter at bagasjepersonellet hadde letet gjennom flyet uten å finne den, viste det seg at den fortsatt sto til "processing" hos tollvesenet og passasjerene enda ikke var klarert, så vi dro uten dem.

Håper noen av alle dere her inne kjenner noen som kjenner noen, og kan ta et alvorsord om man kan ikke behandle passasjerer og turister på denne hånete måten. Har man ikke et system som virker for dette er det bedre å gjøre dette på gamlemåten med ny innsjekk. Dette her ødelegger mer enn det hjelper, og har i dag ombooket mine 4 neste turer slik at jeg tar siste leg via ARN og CPH. Dropper OSL...

Skal det være slik??

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote