Thread: God mandag
View Single Post
Old 11-01-2021, 12:49  
Polaris
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,012
Default Re: God mandag

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Grompf fra Lillestrøm... Hjemmekontor her mens de nå kjører "dagens trippel" utenfor. Det vil si spunting, graving og sånn during for å skyve ned metallplater rundt byggeplassen. Heldigvis er det nesten 10 meter unna i luftlinje. Heldigvis også samtidig for å få maks ut av lyden.

NICE! Da mangler bare en sånn "dumpemaskin" som tramper i bakken for å gjøre den kompakt før man legger steinheller/brostein i oppkjørsler eller som her i hanseat-tyskland: på veger. Jeg gleder meg skikkelig til de skal legge stein i hele gata vår fra Februar



Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Og så har noen bulket bilen min med døra på en p-plass. Sånn for ordens skyld rett før den skal leveres tilbake på leasingen.

Nice.... Måtte forøvrig også til verksted i dag da airbaglyset ikke ville bort. Viste seg å bare være gammelt rask fra da vi forsøkte å montere bilsetet i forsetet på bilen og da skulle skru av passasjer-airbaggen... Som menn flest leste mannen min ikke bruksanvisningen og gikk inn med sjømannskraft og skrujern på knappen for "airbag on/off". Den gikk i tusen biter - inni hele hulrommet bak hanskerommet - som seg hør og bør. Man skal nemlig pent og ømt skru den knappen med nøkkelen som gjemmer seg inni bilnøkkelen. Det hadde nemlig konemor i huset lest i bruksanvisningen...


Ha en bedre mandag ettermiddag
__________________
Spoiler mixer
Polaris is offline   Reply With Quote