View Single Post
Old 11-11-2016, 17:42   #4
TigerBlack
ScanFlyer ettellerannet..
 
TigerBlack's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Hvam
Posts: 2,184
Default Re: Årets guttetur Los Angeles, Las Vegas, Flyshow sånt

Får vist ikke redigert første innlegg her, så da kommer noen av bildene her



















Knytnevetesten på Økopluss ble iallefall passert





Flere bilder kommer når jeg får bedre kontakt med photobucket. Laste opp på facebook går greit ,men fotobøtta slites det med.

Gårsdagen var vi ute å kjørte i byen stortsett. Vi var en tur i en butikk ca 6 mil fra hotellet og kjørte utenom de store årene for å se litt mer. Dagen ble avsluttet med en tur til Griffith observatoriet som ligger bare ett steinkast herifra, utsikten er helt utrolig fra dette pungtet. Vi skal opp igjen å se derfra på dagtid. Så flere bilder kommer. Senere idag setter vi kurs for Las Vegas. Det er en 5 timer kjøretur fra her vi er nå.

Handla meg en lite ny venn på Samys Camera igår, dæven det er litt av en fotobutikk. Planen var å kjøpe en DJI Mavic drone, men de hadde ikke fått den i butikken ennå, kom vist ikke før 1 desember. Passer meg veldig dårlig nå. Men jeg kommer til å kjøpe den, kjempemye bedre å frakte rundt en Phantom drona mi. Og dronefilming er utrolig artig

Så velkommen i kamerasamilingen til GoPro Hero 5 Black
__________________
Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly and for the same reason
TigerBlack is offline   Reply With Quote