View Single Post
Old 08-01-2019, 10:08  
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,170
Default Re: Håndbagasjediskusjon

De mumlet noe om barnefrie flygninger osv. for en tid tilbake - kanskje de skulle innføre egne flygninger for de som ønsker litt komfor og ikke Ryanair-følelsen Gjerne også en egen fast track for de som faktisk er litt "faste".

Denne "diskusjonen" er vel som alle andre internett-diskusjoner så her vil de som er for kun oppleve det ene, og de som er mot kun oppleve det andre. Jeg er (bank i bordet) meget glad jeg slipper å bli utsatt for alle disse kjipe situasjonene hvor kofferter forsvinner, går i stykker osv - ting går liksom stort sett min vei.

Det jeg vil oppleve mindre av er å se rølegger-rumpene til alle disse "effektive" som står og på kjappe 2-3 minutter og stapper kofferten sin der det ikke er plass, men der er heldigvis ikke noen av oss.

På siste turen nå i julen reiste vi fem personer med en mellomlanding og hadde totalt 1 stk liten femibag og 1 stk totalt overpriset fransk dameveske med ombord, og alt ble lagt under setet. (Som tildigere nevnt ventet alle de fem gedigne insjekkede kolliene og ventet på oss på båndet båder på DXB og IST.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote