View Single Post
Old 20-07-2021, 02:34   #1
LN-RTP
Aviator Extraordinaire
 
LN-RTP's Avatar
 
Join Date: Feb 2015
Location: Fort Lauderdale
Posts: 2,626
Default Mini trip report, FLL-DFW, 19. juli 2021

Tenkte å snekre sammen en liten trip rapport men det ble heller tamt, ingen fine champagner ombord eller Lounge besøk, osv.
Isteden glemte jeg iPaden i Security og oppdaget det etter at jeg hadde satt meg ved gaten. (Er vant med noe som heter TSA Pre-Check hvor man slipper å dra ut elektronikken fra veska.)
Havnet dog i feil sluse og la padden i en sånn plast eske på båndet gjennom røntgen maskinen. Veska kom frem på andre siden så jeg bare kleppet tak i veska og strøyk mot gaten, glad for komme meg unna det kaoset som er sikkerhets kontroll i USA hvor all hyler og skriker oppå hverandre: SHOES OFF, EVERYBODY SHOES OFF, BELTS OFF, PLACE YOUR ITEMS ON THE BELT, EMPTY POCKETS, EMTPY POCKETS…

Oppdaget at iPadden var borte og kom på at den lå i en sånn grå plastboks, forhåpentligvis.
Jogget tilbake og prøvde å huske på hvilket bånd og hvilken sluse, 5-6 parallelle og alle så like ut. Begynte å spørre meg frem men lite hjelp fra TSA, oppdaget dog en ensom iPad i en grå plast kasse og stupte mot den som en mor som har funnet igjen barnet sitt, deretter lusket tilbake til gaten.
Dårlig start på første flyreise på 17 måneder

Var ganske fullt i terminalen, men fant en sitteplass uansett.
Flyet var 20 minutter forsinket pga tordenvær over DFW.
Hadde billett på første plass (som det her det på hurtigruta i sin tid) så man fikk gå ombord uten venting og uten kø.
Hadde bestilt 2B men fikk isteden helt 1C, opp mot veggen, dog god plass og gode seter, AA A-321.

(To be continued)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	5CEE69DD-6DD9-4E71-8744-339C558D77E2.jpeg
Views:	596
Size:	378.5 KB
ID:	50131   Click image for larger version

Name:	44D6CF32-82FA-407B-94F7-161A010E05C5.jpeg
Views:	593
Size:	437.6 KB
ID:	50132  
__________________
"As a dreamer of dreams and a travelin' man
I have chalked up many a mile..."

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com

Last edited by LN-RTP; 20-07-2021 at 04:12.
LN-RTP is offline   Reply With Quote