View Single Post
Old 26-11-2020, 22:59  
WF-380
ScanFlyer Gold
 
WF-380's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Buskerud
Posts: 1,170
Default Re: Oklahoma City med KLM og Delta under Covid-19

Lørdag 21 november 2020 14:55, OKC-ATL DL5203 CRJ900 N200PQ sete 3A

Den sene avgangen fra OKC gjorde at jeg hadde god tid om morgenen, men våknet allikevel tidlig som vanlig og inntok den siste pannekakefrokosten på Ihop. Sjekket så ut av hotellet og kjørte ned til Lake Thunderbird for å gjøre noe turistaktig på tur, det kan bli lenge til neste gang. Leiebilen ble innlevert hos Avis, og etter innsjekk og en kjapp sikkerhetskontroll var jeg inne på Will Rogers World Airport med litt for mye tid til overs. Kun ett serveringssted var åpen i hele terminalen og jeg hadde rukket å bli sulten igjen, så selv om det var ganske mye folk inne på Cross Grain Brewhouse måtte jeg bare ta sjansen og bestilte en burger og et lokalt øl – faktisk turens første og eneste. Flyet til Atlanta var ganske fullt og turen gikk effektivt unna uten noen spesielle hendelser. Vi fløy inn over downtown Atlanta i kveldingen, landet, og takset bort til pir D.


Lake Thunderbird er sikkert penere om sommeren når det er grønn vegetasjon. Men tar med bildet som en illustrasjon på den røde sanden som er overalt i Oklahoma. Kan sikkert en geolog fortelle mer om.


Inne i terminalen på OKC der det altså var ganske rolige forhold med mange stengte butikker og serveringssteder.


Frontier A320 til Denver parkert ved gate.


Deltas CRJ-900 som skulle ta oss til Atlanta.


Utsikten fra 3A i Deltas CRJ-900. Disse en-seterne lengst framme var svært komfortable for en enslig reisende, bortsett fra at vinduene er plassert litt for langt bak i forhold til setene.


Over downtown Atlanta på vei inn mot ATL.


En DC-7 parkert ytterst på en av pirene.

Ute av flyet tok jeg det automatiske toget bort til pir E og fant Deltas lounge og gjorde meg klar for noen timers ventetid fram til Amsterdam-flyet. Det virket som om det var en del folk i terminalen og i motsetning til OKC var de fleste butikker og serveringssteder åpne. I baren bestilte jeg en Cola Light som viste seg å være fullstendig uten kullsyre. Og det i Coca Colas hjemby. Jeg hadde tatt av ansiktsmaska mens jeg nippet til Colaen, og mens jeg satt der kom det et damemenneske bort og ba meg om å beholde maska på mellom slurkene. Turens eneste pandemi-irettesettelse.


Fra Deltas Lounge på pir E. God plass i loungen men ikke så tomt som dette bildet gir inntrykk av.

Last edited by WF-380; 26-11-2020 at 23:17.
WF-380 is offline   Reply With Quote