View Single Post
Old 06-02-2021, 06:15  
LN-REF
ScanFlyer Gold
 
LN-REF's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Langevåg
Posts: 1,769
Delta Re: Utreise til USA 4. Januar 2021 under COVID-19

Tidleg opp for å rusle tilbake for innsjekking da det ikkje ville la seg gjere på KLM appen

Første spørsmål var om eg hadde negativ COVId-19 test?
- Nope, det har eg ikkje
- Ikkje det?
- Nei, er sjømann
- OK, alt i orden

Var litt kø i sikkerhetsjekken da kun ei sluse som var opent så tidleg på morgonen, avgang frå E26

Turen til Schiphol gjekk i KLM sin PH-EXN som er Embraer ERJ 190LR. Kun min andre tur i akkurat den


Tidlegare har KLM server brødskive på morgonen, nå bare ei tørr sitronkake dessverre


Fly rett sør til AMS og landa etter 1 time og 25 min lufta

Parkert ved B26 som er heilt i enden av B-piren, gjennom passkontroll og til KLM Crown Lounge


For frukost som blei servert på fat i steden for vanleg sjølv betjening


Etterpå gjekk eg til F3 for KLM flyet til ATL da eg visst det var mange tidlegare kollegaer som skulle med det flyet for en anna båt som låg i same hamn som oss. Dei hadde avgang ca. 1 time før min flight som det også var ein del kjent folk på

Min flight gjekk frå E2 som denne gangen var Delta Airlines sin N812NW som er en Airbus A330-323X. Tolvte tur i desse til DL nå om eg har rekna rett


Ved innsjekk på Flesland, fekk eg fire flotte S’er på boarding kortet mitt


Så ved dokumentkontroll for boarding, sa vedkommande at eg var tilfeldig trekt ut i ekstra sikkerhetssjekk

Ja, det var eg veldig klar over pga. dei SSSS som eg sa til han
- Oh, you must be a frequent flyer then since you know that
- Kinda…

Priority Lane virke ikkje pga. et eller anna med COVID-19 da man har boarding først Delta One, deretter frå bakereste seterad og framover


På vei om bord i Ship #3312


Flyturen var berekna til 8 timer og 53 min. Hadde sete 16D og resten av seterad for meg sjølv som vanleg

Takeoff frå Polderbaan som ikkje er så vanleg for min del for turar til USA da dette skjer helst til/frå Vigra faktisk

Matservering som vanleg, velje mellom Kylling eller Pasta. Valte det første som var tabbe da den var smaklas og seig


Halvveis i turen Cookie…


…og før landing Pizza Twist




Ship Number N812NW


Nærmar oss Statane…




…da plutselig dette skjer! Å nei, ka no???


Heldigvis falsk alarm – kanskje pga. uvær?


Parkerte som vanleg ved Terminal F, så den vanlege Immigration som gjekk unna på under 30 sek

Deretter til Terminal D for Delta og Delta loungen der og dermed slutta mine notater ser eg

Men blei oppgradert frå sete 10C til Delta One og sete 02C på turen vidare til Mobile, AL som gjekk frå D8A om eg ikkje huska feil

Denne gjekk med Endevaour Air sin N330PQ som er en Canadair CRJ900

Servering om bord var som vanleg på denne times lange turen


N330PQ parkert ved den vanleg Gate 2 på MOB
__________________
LN-REF is offline   Reply With Quote