View Single Post
Old 18-09-2020, 23:26  
ENGM RAMP
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,192
Default Re: SAS/NAS hvor mange måneder før konkurs..eller ?

Quote:
Originally Posted by Kleppan View Post
Overraskende mange nordmenn jeg har snakket med siden mars 2020, sier at dette her går over og snart er alt normalt igjen..Jeg har nok vært den negative blant disse og sagt at ok første 4-6 måneder fungerer til dels en del ting, både opp- og nedturer. Merker nå at de etterhvert innser at" den nye normalen" blir lengre og verre. Flymarkedet fikk alle bein slått unna seg, men er det i det hele realistisk å tror at om 4 mnd eller 4 år er vi tilbake til det "normale"? Som mange ønsker og tror...Jeg tror dette vil ta mange år før man ser et tilbud som vi hadde i 2019..Og gjerne overbevis meg om noe annet, ville jeg bli glad. Og som punktum ville være veldig leit uten "norsk carrier" om det er SAS/NAS...Spiller ingen rolle for meg, bare det går an å fly. Så overlever de?

Jeg er redd vi ser 2 til 3 år før ting er noenlunde normalt igjen, slik ting er idag, og ut fra prognosene. Jeg frykter vel at inntil det så vil vi se slik det var for tja, 25-30 år siden ruter til de største byene i Europa, og til de få heteste feriedestinasjonene rundt om. Men, jeg HÅPER inderlig jeg tar feil.
__________________
I´ve been Teslified
ENGM RAMP is offline   Reply With Quote