Thread: God torsdag!
View Single Post
Old 02-04-2020, 11:50  
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,682
Default Re: God torsdag!

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
God morgen fra skogkanten. Litt kortere frokost i dag da det er mer enn halve dagen i forskjellige web-møter. Artig å se hva som dukker opp av forskjellige webmøte-tjenester (tror jeg har brukt 4-5 forskjellige siste ukene) Skjønner på "kidsa" at Skype tydeligvis er ut. Jobben er fremdeles trygg, men trist å se en del andre i bransjen har tøffere dager.

I dag er Dragen hjemme også så fullt hus og laaaang familietur ned til byen senere.
Skype er virkelig ikke bra sammenligna med en del av de nyere verktøyene på markedet. Selv veldig fornøyd med Zoom. Men så er mye av greiene med Microsoft er at det kommuniserer veldig greit med Active Directory som gjør at mange virksomheter tar hele totalpakka til Microsoft. I grunn litt synd, men men.

Jaja god dag fra Oslo. Været er nå fint men det blåser nå. Får iallefall prøve meg på en tur ut etterhvert. Men først litt scrolling på nett. Jeg har nå paradoksalt nok Norges sikreste inntekt nå - AAP fra NAV, men har som mål å komme ut av det der. Uansett - gjennomfører noen virtuelle reiser på Google Street view. Det er gratis og helt risikofritt.
Hypern is offline   Reply With Quote