View Single Post
Old 27-02-2019, 16:18  
gustavf
ScanFlyer Mile High Club

Galley Slave
Global Moderator
 
gustavf's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Oslo
Posts: 8,439
Default Re: Overlever Norwegian? -> Resultatvarsel og emisjon

Quote:
Originally Posted by Rland View Post
Gratis WiFi har jeg hatt på de aller fleste SAS flygingene de siste månedene bortsett fra CRJ maskinene. Det nye nettet til SAS er også raskere enn Norwegian sitt og virker nesten fra gate to gate. Ellers laster jeg ned aviser på SAS appen slik at jeg kan skumme gjennom de dersom det ikke er nett ombord.
Det høres ut som du sammenligner opplevelsen som gullkunde hos SAS med opplevelsen som vanlig kunde hos Norwegian.

Jeg får aldri gratis WiFi hos SAS og får aldri mulighet til å velge sete før jeg er på flyplassen. Jeg bryr meg katta om hvor jeg sitter, og har ikke en gang spesielt mye i mot midtsete, men liker gratis WiFi. Hos Norwegian har jeg dessuten alltid gratis bagasje og fast track.

Hos SAS er jeg tydelig nedprioritert og er garantert å aldri få gå først ombord og vil systematisk bli plassert bakerst i kabinen.

Hvilke fordeler jeg har hos Norwegian er i grunnen revnende likegyldig for deg, men betyr mye for meg. Akkurat som dine fordeler hos SAS betyr nada for meg. Opplevelsen min hos Norwegian er vesentlig bedre, og stort sett er det billigere å fly med dem på rutene jeg bruker. Særlig er det billig når jeg trenger fleksibilitet på avgangstidspunkt.

Derfor velger jeg som regel Norwegian.

Jeg synes sammneligning av epler og epler oftest er bedre enn sammenligning av epler og pærer.
__________________
Meld deg inn i Foreningen Flyprat:
http://foreningen.flyprat.no/
gustavf is offline   Reply With Quote