View Single Post
Old 21-07-2019, 08:45  
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Default Re: Glad søndag fra Ris

God morgen fra Linz. Her skinner solen og det er fortsatt bare 22 grader utendørs så nå burde være fint å få med seg botaniske have og slottsmuseet som jeg enda ikke har sett. De åpner ikke før om et par timer og da påstår diverse spåmenn at det skal tordne og regne. Derfor blir det klassisk alpenpanorma på TV istedenfor for føttene verker fortsatt etter gårdagen. Ser at jeg bare har gått 26000 skritt, men det er antagelig at jeg i tillegg har stått i så mange tider for å se på showene i byen som helt har drept beina. Og at jeg gjorde det samme fredag har sikkert ikke gjort tilstanden bedre.

Har også opplevd et merkelig fenomen her med masse partyfolk i byen. Man har hørt at selvkjørende Teslaer som ser en brannbil ikke skjønner hva det er og kjører rett inn i den. Selv opplevde jeg noe lignende da jeg så en person med en kombinasjon av lederhosen og Borat mankini og klarte ikke helt prosessere hvordan dette var mulig. Så at politi stoppet vedkommende, muligens for upassende påkledning, men det var helt syntax error for meg hvordan denne påkledningen var mulig.

Ha en god en alle som fortsatt ikke har fått trigget input error av å se umulige kombinasjoner.
Disclaimer#1: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-LTN-OSL
OSL-FRA-VCE-FRA-OSL Reisebilder:
http://picasaweb.google.com/robertaas Reisekart - Disclaimer#2
robertaas is offline   Reply With Quote