View Single Post
Old 14-09-2017, 03:03  
Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,751
Vin Traust og forutsigbart trenger ikke være negativt - LH-F

Liten fantasi fra denne kanten, så turer i vei som så mange ganger før. Litt reise-erfaring har jeg, så valgte meg ut reiserute og flightnr for at reisen skulle bli akkurat slik som jeg liker den. De flytypene jeg liker, de avgangstidene jeg liker og akkurat så lange mellomlandinger som jeg liker.

Det blir veldig mange bilder, og litt tekst, akkurat slik som jeg pleier.
Reisen startet tidlig en morgen litt vest for Oslo med at taxi ikke kom til bestilt tidspunkt. Litt slakk har jeg i programmet, så når flytoget også var forsinket hadde jeg faktisk tid til et lite bilde på perrongen. Siste bilde av store trille fortsatt intakt, mer om det senere.


Flytoget var ikke så mye forsinket, og på Skøyen ble det uansett buss for tog. Heldigvis var dette en lørdag, og såpass tidlig at vi ankom OSL før buss-for-tog-rute. Dette var ganske fånyttes, for på E-6 nordover oppdaget jeg dette.

Siden selskapet så fint opplyser om mine rettigheter som passasjer, måtte jo dette utnyttes. Det holdt til ca 89% frokost.

Deretter ble det en lang tur i loungen for å nyte maten


Deretter ble det en flytur som for min del inneholdt litt soving og en cola.

Vel framme i MUC ble jeg møtt av dette skiltet. Tydeligvis dårlig forarbeid av meg, siden det kom som julekvelden på kjerringa


Da ble det limo shuttle (eller maxitaxi med stjerne i grillen på godt norsk)


Jeg var egentlig både nysgjerrig og spent, siden jeg ikke engang visste at det fantes en lounge i den andre piren. Har aldri sett det nevnt eller tatt bilde av i trip rapporter. Den vanlige loungen kan ofte bli litt trang før ettermiddagsrushet ut av MUC rundt kl 15, så jeg håpet at denne ville være litt større og luftigere.



Man kan jo si….


at det


var den….


definitivt…



Er den nesten like stor som FCT??



Det virker slik. Sikkert 4 ganger så stort som spiseområdet i den andre loungen i MUC


Baren er nok en del mindre


Men utsikten og spesielt vindusflatene slår det meste

__________________
Siden 01.01.2009
Dag Viking is online now   Reply With Quote