View Single Post
Old 05-02-2012, 18:37   #2
Helikopter
ScanFlyer Blue
 
Helikopter's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 306
Default Re: DM tur OSL-MPH-ICN

Fremme i BKK skulle vi bli møtt med en golfbil, men fordi vi kom litt før tiden var det ingen golfbil og ventet på oss. Svein Krogstad ble ganske irritert, men vi tok det med fatning. I det vi gikk mot terminalen kom det en golfbil, vi viste F boardingkortene og fikk sitte på til thai sin First lounge.




Hadde bare en time transfer så det ble bare litt frokost og en dusj i loungen. Fin lounge, men for min del ble det litt vel mye bukking og smiling. Bare når man skal på do stopper 7 ansatte for å bukke og hilse deg på veien.

TG 620
BKK- MNL Business
A330
Ikke så mye å skrive om denne flighten. Priboarding funket endelig, det ble kjørt knallhardt på Business og gullkortkunder. Alle andre ble vist bort.

Satt rett ved bulkhead og hadde god plass

Tok litt frukt og champis og prøvde å sove litt

Pushet ut 30min for sent


Tok ikke noen bilder av kabinen, men google gir dette bilde


Vel fremme i manilla, pritag på baggen virket greit. Ut gjennom customs og forkjølelsescam. Siden manilla har 3 terminaler måtte vi komme oss til den Cebu Pacific brukte. Det går ikke tog eller lignende, så man må ta egne taxier som tar deg til terminalene. Vi var en halvtime forsinket til MNL og det er evig lang kø mellom terminalene. Kjente svetten kom sigende…
Kom frem til terminalen og da må man gjennom en sikkerhetskontroll før man får komme inn i terminalen. Ble ikke mindre svett av og stå ute å bli grillet mens vi ventet på å komme inn.
Mye kø for innsjekk men passasjerer som hadde dårlig tid ble sluppet frem. 13kg overvekt og 250kr fattige.

5j 905
MNLMPH Monkeyclass
Dash 400 (?)


Ryanair ala fillipinene

Flyet var for øvrig 60min forsinket. Men som de reklamerer med på internettsidene sine 68% accurate in December!
Det ble fjernparkering og propellfly til Boracay


Inngangen var bak, så å velge sete foran funket dårlig

Ikke bestått

Flighten varte i 1 time og ingen servering om bord. Det var konkurannse om bord om hvem som klarte å dra opp penn, pass og noe annet. De vant cebuvann…

Bodde på Hotel Erus Suits på boracay. Fint hotell, kanskje litt sært med glassvegg inn mot do og toalett!
Helikopter is offline   Reply With Quote