View Single Post
Old 24-07-2019, 21:34  
Northrider
FlyKirurg
 
Northrider's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Rygge
Posts: 1,300
Default Re: Agurknytt - Samletråd om flyrelaterte "agurker"

Quote:
Originally Posted by AirbusTrond View Post
Merker at jeg blir litt provosert her. Både av at saken i det hele tatt publiseres, og så denne dama som har tatt bilde og mener å vite at folk er sløve i jobben sin og må skjerpe seg. Det er godt mulig. Men alle som har hatt en jobb eller annet med litt ansvar, vet at det ofte er flere hensyn og ta, og ulike oppgaver og forhold som ikke en dame med kamera kan vite om.

https://www.dagbladet.no/nyheter/kof...melig/71427044

Jeg er egentlig enig med deg, samtidig så kommer jeg ikke unna at hun har et poeng. Selv om det er en jobb som nå er i høysesongen med mye å gjøre, så har man et ansvar for å sørge for at bagasjen blir tatt vare på, og transportert mellom flyene og flyplassen.
Hvis det er slik at man har kjørt forbi uten å bry seg, enten i form av å plukke den opp, eller å rapportere inn for å få noen til å hente den, så viser det en dårlig holdning for yrket.
Med panoramautsikt ut på apron, så stiller det enhver ground-handler i et dårlig lys, uansett hvilket selskap det er som har mistet kofferten.

Tankegangen : " den/det er er ikke mitt problem" er vel noe man kan kjenne seg igjen på i hver eneste bedrift i dette landet...
__________________
Med forbehold om trykkfeil
Northrider is offline   Reply With Quote