View Single Post
Old 03-01-2019, 14:00   #2
A-380
ScanFlyer Silver
 
Join Date: May 2009
Location: SVG
Posts: 748
Default Re: AmEx Companion Ticket - bruk, reisemål m.m.

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Jeg har endelig klart å overtale Dragen til å bli med på en poengtur, som for henne er like interresant som en fotballkamp for meg.

Jeg har så langt booket en fin tur i mars til Singapore med SQ i business (ikke CT men 2x poeng) med A380 så den er jo fin.

Planen er jo å gjøre om dette til First to uker før og jeg lurer på hvilken tur man da burde ha i "grunn"?

Reisemålet er faktisk helt uniterresant (siden denne turen er det jeg som bestemmer), men det skulle vært greit å ha en original booking på plass så det er lettere å mikke med returen osv når det åpne seg for First.

Så spørsmålet er - hvor burde jeg ha bookingen til i dag? Er Singapore så lurt? Hva er sjansen for å få noe First hit eller med god connection fra feks BKK hvis man får noe First dit?

Hvor er det størst sannsynlighet får at jeg får til en F tur/retur i mars med Lufthansa? Kan gjerne være USA... Eneste er at vi gidder ikke ha India som destinasjon (der la dragen ned et veto)
Har nettopp fulgt med veldig på LH, og det ser ut som det åpner seg 2 seter både til PEK og HND daglig (alt fra 14 til 1 dag i forveien) Kommer du deg til HND, så kan du jo fly TG videre til BKK i First. TG kan jo bookes mange uker i forveien.

Så du kan booke bix, og satse på F når det nærmer seg. Hjem er det mange muligheter via tokyo til LHR med TG og så NH
Selv skal jeg etter planen fly dette imorgen sammen med min "drage".

OSL - FRA C LH
FRA - PEK F LH
PEK - BKK F CA
BKK - SIN C TG

SIN - BKK C TG
BKK - NRT F TG
HND - LHR F NH
LHR - OSL SK
__________________
Upcomming... Tja, si det? Rundt omkring i Norge ?
Så langt i år: Rundt omkring i Norge
A-380 is offline   Reply With Quote