View Single Post
Old 03-01-2019, 10:33   #1
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,170
SAS AmEx Companion Ticket - bestilling, bruk, reisemål mm. StarAlliance (2019->31AUG2024)

Jeg har endelig klart å overtale Dragen til å bli med på en poengtur, som for henne er like interresant som en fotballkamp for meg.

Jeg har så langt booket en fin tur i mars til Singapore med SQ i business (ikke CT men 2x poeng) med A380 så den er jo fin.

Planen er jo å gjøre om dette til First to uker før og jeg lurer på hvilken tur man da burde ha i "grunn"?

Reisemålet er faktisk helt uniterresant (siden denne turen er det jeg som bestemmer), men det skulle vært greit å ha en original booking på plass så det er lettere å mikke med returen osv når det åpne seg for First.

Så spørsmålet er - hvor burde jeg ha bookingen til i dag? Er Singapore så lurt? Hva er sjansen for å få noe First hit eller med god connection fra feks BKK hvis man får noe First dit?

Hvor er det størst sannsynlighet får at jeg får til en F tur/retur i mars med Lufthansa? Kan gjerne være USA... Eneste er at vi gidder ikke ha India som destinasjon (der la dragen ned et veto)
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is online now   Reply With Quote