View Single Post
Old 02-12-2022, 08:24  
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,636
Default Singapore Premium Economy til Kuala Lumpur

Etter middag ble det å snurre i gang en film, og fikk både sett Bullett Train og den Elvis-filmen. Samt lest litt i boken, og noen halveis vellykede forsøk på å få meg mitt søvn. Dog med avgang midt på dagen fra Europa slet jeg som vanlig med å sove spesielt mye. Jeg var i grunn klar over det, men rent tidsmessig passet det best denne gangen. Og med en par power naps innimellom klarer jeg meg helt OK med en natt med minimalt søvn.



Følge rett over Istanbul.







Før solen gikk ned og det ble mørkt




Valgte å betale $4 for å kjøpe meg nettilgang en times tid




Forfriskninger undervei.






Det var også stadig gjennom kabinen med vann og juice, man kunne bestille øl bak ved galley. Og det stod også fremme en kurs med litt snacks, som jeg forskynte meg av et par ganger.






En stund før landing var det tid for frokost. Eller kveldsmat som det egentlig var, da min kropp ennå ikke hadde passert midtnatt. Gikk for en lokal variant med nudler og kylling






Soloppgang over Malaysia








Med ankomst fra nordøst og landing mot nord, ble det en fin runde rundt Singapore, med den vanlig utsiktene over båtene ute på reden.









Hadde trodd jeg både skulle være trøttere og mer øm ettter 13 timer i setet, men selv om det ikke er et businessetene, var det mer enn godkjent. Bra padding og satt i grunn bedre enn da jeg fløy BA i samme klasse til India tilbake i 2013.



Ankomst SIN, og når man sitter i premium economy i deres A380 er man jo raskt ute av flyet.



Her fra T3 delen rett etter ankomst.







Neste flight skulle gå fra T2, så var bare oppe på Skytrain som gikk rett over til andre siden
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006

Last edited by Someone; 02-12-2022 at 08:29.
Someone is offline   Reply With Quote