View Single Post
Old 22-11-2022, 21:04  
OttoL
ScanFlyer Molded

Default Re: Fotballtur til Milano

Så var det bare å nyte en kamp som Inter vant 6-1 over Bologna

Dagen etter var det nødvendig å ta en runde via sentrum

Og en tur innom Princi

Før jeg gikk til Cadorna og tok flytoget til Malpensa

Plukket med meg Gazzetta della sport, som mente at gårsdagens mål av Edin Dzeko var ganske likt Zidane sitt legendariske mål i CL-finalen i 2002. Du får dømme selv:
https://www.youtube.com/watch?v=M8sNKPlr
WWY

Malpensa en helt grei flyplass. Hadde ikke vært der siden 2011, da brukte vi over en time gjennom sikkerhetskontrollen. Denne gangen var det 2 min fra jeg beepet boardingkortet til jeg var gjennom sikkerhetskontrollen. En burger senere var det dags for å gå på LN-NIL, en av mange post-covid maskinene som har kommet til Norwegian. Denne er ex-flydubai

Ett av de 3 selskapene som er ruler Malpensa, de to andre er Ryanair og Wizz.

Helt fullt fly, utenom midtsetet som aldri dukket opp (var blokkert da jeg sjekket dagen i forveien). Så da var det bare å nyte utsikten ut av Malpensa, og en kopp te, før en plutselig var på OSL igjen

Røkkes nye hjemby, Lugano

Fantastisk utsikt over alpene

Og dett var dett. Det var 24 timer i Milano, det er fortsatt like stort for meg å gå på kamp der snart 13 år etter første gang og jeg tenker meg tilbake allerede i januar. Crewet på helvetic var steinansikter, mens crewet om bord hos Norwegian smilte og var hyggelige. Helvetic har greie tider, så kommer nok til å velge de igjen om det blir tur samme dag som kampen går, men om man flyr Norwegian, Helvetic eller Ryanair er nå ett fett. Og Ryanair blir det neste gang.

Last edited by OttoL; 22-11-2022 at 21:07.
OttoL is offline   Reply With Quote