View Single Post
Old 23-11-2017, 02:20  
Utpaatur
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 51
Widerøe Re: RTW: OSL-ARN-HKG-PVG-GUM-TKK-PNI-KSA-KWA-MAJ-HNL-LAX-ARN-OSL (Inkl. 'UA155 -The

LAX-ARN SK 940, A333, 15.november kl 1420. Avgang kl 1723. Sete 46A. Flytid:09:59

Etter en sen og god frokost, blir det å legge kursen mot LAX og returnere leiebilen. Underveis dukker melding opp i appen om forsinkelse til kl 1640. Årsaken viser seg å være seint innkommende maskin fra ARN, pga teknisk og bytte av maskin i ARN.
Får dermed et par-tre timer ekstra til å nyte mat, drikke og titte litt ut på rullebanen på LAX.

Rtw2017

Rakk ikke å ta bilde, men fikk sett Boeings modifiserte 727 Voodoo One passere forbi, med sin gjenkjennelige nesekjegle. Dæven så merkelig denne maskinen ser ut, mange som strekker hals når den ruller forbi.

Rtw2017

Til slutt opprop for boarding, og boarding går kjapt. Knapt halvfull maskin, så det er godt med ledige plasser. Får ha min 2'er rad ved vinduet helt for meg selv. Etter middag, en ny servering med kylling, tar jeg meg en film og deretter klarer jeg å lukke øynene helt frem til servering av frokost en times tid før landing i Stockholm. Kun svensk crew denne flyvningen, og service og kabin er like bra som på vei til HKG. Heldigvis fungerende FlightMap på denne flyvningen.

Rtw2017 Leaving LA

Rtw2017

Rtw2017

Immigrasjon og transfer går raskt som bare det denne formiddagen. De hadde også trykket litt ekstra på gassen på vei hjemover, så de klarte å ta igjen litt av forsinkelsen. Opprinnelig hadde jeg booket meg på kl 11 flyet til Oslo, men det var forlengst gått. En rask refresh av SAS appen viser meg at de har booket meg om til kl 1320 flighten, og de har igjen plassert meg på nødutgang.
Utpaatur is offline   Reply With Quote