View Single Post
Old 21-08-2019, 21:44  
RJon
ScanFlyer Dusty
 
RJon's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Location: GLA/EGPF
Posts: 4,467
BA Re: Club Suites hjem fra Madrid

Da vi kom oss rikelig opp i lufta testet jeg WIFI-tilkoblingen.



Gikk for pakken på 25Mb på en så kort tur. Hastigheten var bra, men må si at appene på mobilen slukte datamengden raskt opp, så jeg rakk ikke å surfe alt for mye.


Det gikk en time før jeg fikk noen servering, det var ganske inneffektivt da de sprang opp og ned midtgangen og skulle ta bestilling og servere før det var nestemanns tur. Det hadde vert mer effektivt å ta bestillingene først og servere etterpå.





Bordet gled på en skinne og kunne brettes ut og låses i tre posisioner.




Jeg gikk for torsken som smakte ganske fortreffelig.

Det var ganske spennende å spise da bordet var litt for langt unna og det var en liten turbulens hele veien.
Setet var ganske komfortabelt å sitte i, men fant aldri en vinkel bortsett fra fullt opprreist som man kunne ligge å se på skjermen uten å måtte bruke puta bak nakken for å bikke hodet i rett retning.





Flighten var for kort til å sette på noe spenende på skjermen, så jeg lente meg tilbake, fulgte med ut vinduet og på fremdriften samtidig som Pink Floyd fyllte mine ører med god musikk.


Snart var vi på Heathrow og det var på tide å sette stolryggen






Vi landet på bane 27R som forventet 45 min etter tiden.

Fikk anledning til å ta en tur å kikke i cockpit og hadde en lengre hyggelig prat før jeg tok turen på hotellet.

G-XWBA Airbus A350-1000 British Airways Heathrow airprort EGLL 15.08-19
by Rolf Jonsen, on Flickr

Last edited by RJon; 21-08-2019 at 21:46.
RJon is offline   Reply With Quote