Thread: SVG-SYD i BA F
View Single Post
Old 27-06-2016, 12:04   #23
CrtochRocket
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jan 2016
Location: SVG
Posts: 104
Default Re: SVG-SYD i BA F

Dag #3 (Mandag)

Det har ikke vært veldig varmt her nede, men i dag var det virkelig surt og kaldt. Regn til og med. Virker som det er litt uvanlig. Fortsatt ikke noe vi ville reagert veldig på hjemme, men jeg har ikke pakket for dette. Hva gjør man da? Jo, mer shopping. Nevnte jeg at jeg ikke liker det?

Fikk meg i hvert fall en fin ullgenser, laget av fineste "virgin wool". Hvor den kommer fra? Ugly sheep.

På FlyerTalk la jeg ut en meet-up tråd før jeg dro. Ingen som meldte seg, har kanskje med nick å gjøre, eller som han ene som svarte skrev: "meeting a random off the internet who´s handle is CrotchRocket, what can possibly go wrong?"

** moderator, er det mulig å endre nick? Ikke til noe annet, bare rette opp i skrivefeil som skyldes mine pølsefingre da jeg signet meg opp her på Flyprat **

Snakker om CrotchRocket´s, kom over den ultimate på Ducati Sydney sjappa. En Panigale Superleggera som bare er laget i 500 ex:


4 av dem var visstnok solgt ut i fra denne butikken. Det er 4 av 500 world-wide. Imponerende. Jeg skulle egentlig bare inn for å få meg en Ducati Sydney t-skjorte, men kom ut igjen med dette:


Litt mer enn jeg hadde tenkt, men 50% salg er nå en gang 50%. Meget bra pris mao., og med 10% tax tilbake på flyplassen i morgen blir det ennå bedre. Litt kognitiv dissonans her, kjenner jeg overtaler meg selv til at det var smart.

Kofferten er pakket og klar. Nå er det bare en bedre middag på hotellet, og sove litt, før ferden går mot SYD i morgen. Har hørt mye fine saker om QF sin F lounge der. Det blir stas, tror jeg må være der ute tidlig.....to be cont.
CrtochRocket is offline   Reply With Quote