View Single Post
Old 12-07-2019, 00:11  
WF-380
ScanFlyer Gold
 
WF-380's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Buskerud
Posts: 1,163
USA Re: Pittsburgh og Florida med British Airways, Southwest, HiFly og Norwegian


Det er jo ikke til å unngå at man oppsøker noen parker når man er i Orlando. Den første av to vi besøkte var Universal som hadde mange fine gamle biler utstilt rundt omkring.


Harry Potter er en stor del av Universal. En ukjent verden for meg, men veldig interessant for min datter. Men en treetasjes buss imponerer meg også.


Selvfølgelig prøvde vi Butterbeer også. Det lignet veldig på en «float», dvs brus med iskrem i. Og var så søtt at jeg ikke klarte å drikke alt.


Dette tror jeg er en Chevrolet Impala.


Det var varmt å trave rundt på Universal og ekstra godt å sette seg ned på avkjølte Hard Rock Cafe etterpå. Visstnok den største Hard Rock Cafeen, ifølge kelneren. En rosa Cadillac over baren er jo ikke feil.


En av dagene kjørte vi vestover med Clearwater Beach som mål.


Utsikten fra parkeringshuset i Clearwater Beach. Dette er kanskje favorittstedet mitt i Florida.


Den lyse sanda gjorde at sola stekte ekstra mye, og vi måtte bare søke tilflukt under en parasoll for å kunne være der. Vannet var også varmt og ga lite avkjøling.


Badevakt i rød bikini passer på. Hun var ganske aktiv og blåste stadig i fløyta til folk som svømte for langt ut.

Last edited by WF-380; 12-07-2019 at 16:39.
WF-380 is offline   Reply With Quote