View Single Post
Old 26-11-2020, 23:27  
WF-380
ScanFlyer Gold
 
WF-380's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Buskerud
Posts: 1,163
USA Re: Oklahoma City med KLM og Delta under Covid-19


Lørdag og søndag var fridager, dermed kunne jeg ta leiebilen som altså var en Kia Carens og kjøre rundt å kikke litt. Grei bil med V6, men simpelt utstyrt uten f.eks. navigasjon og parkeringssensorer.


Downtown Oklahoma City.


Jeg hadde aldri vært i Texas før, så jeg kjørte vestover for å se på ting langs tidligere Route 66. Dette er en restaurert bensinstasjon i McLean, Texas. Restaurert og senere noe forfalt igjen ser det ut som.


I Groom, Texas står dette skjeve vanntårnet som ble lagd sånn med vilje for å få folk til å stoppe på en kafe og bensinstasjon.


To av føttene til tårnet står faktisk i løse lufta, men det har stått slik i flere år så den som lagde det visste nok hva han gjorde.


Litt vest for Groom, Texas: Da en ny konkurrerende bensinstasjon ble bygd på andre siden av veien, forsøkte eieren av den gamle stasjonen å lage en attraksjon a la Cadillac Ranch med å halvveis grave ned disse boblene i jorda.


Den planen slo feil og den gamle bensinstasjonen måtte stenge ikke lenge etter. Men bilene står igjen og folk driver og spraymaler de, det luktet av spraymaling da jeg var der. Forøvrig som den eneste besøkende på alle disse tre stedene i Texas.


Charles B. Hall Airpark i Oklahoma City har en del gamle militærfly utstilt utendørs. Dette er et B1 bombefly.


Dette er en B-29 som virket overraskende liten i forhold til flyene rundt


Og dette er bakstussen av en B-52. Også på dette stedet var jeg den eneste besøkende.

Last edited by WF-380; 27-11-2020 at 00:51.
WF-380 is offline   Reply With Quote