View Single Post
Old 12-11-2012, 18:02   #343
JoeW
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
Default Re: Groundworthiness Certificate?

Quote:
Originally Posted by Frequent Traveller View Post
Det jeg sier er at hvis man klarer ä bite seg fast i et Marked som StartUp tross for at Konkurrenten(e) inntar egen "worst case scenario" pricing war med sitt produkt for ä holde Challengeren i sjakk, hvis t.o.m. det viser seg at egentlig har Challengeren kortene i SIN händ for - om han sä önsker - ä SELV prise ut nevnte Konkurrent(er) av Markedet, sä har man bevist mer enn godt nok at Challengeren er RESILIENT ... og siden - UTEN DISKUSJON !! - Challengerens produkt (her : H2XQR Series) er "bedre" (les : har bedre pax-appeal) sä har vi fullt etablert Challengerens "Business Case".
Det er ikke så lett å følge argumentasjonen din... Jeg vet ikke om det er Google translate eller hva, men har du mulighet til å forklare deg enklere på engelsk eventuelt?

Men jeg tror jeg forstår at du mener at ved å bevise at man klarer å overleve, har du "etablert et business case"(antar du mener bevist lønnsomheten?)?
* Å simpelthen overleve har nada med å være lønnsom å gjøre... Bare se på SAS...
* Pax appeal er heller ikke lik lønnsomhet. Det KAN være en driver, men det er det. Her kan du se på Virgin America...

Quote:
Nei, JoeW, les en gang til ... jeg bruker ordet RESIL-I-ENS, dvs resiliens.
Ja, kjære vene, det gjør mye forskjell. Takk for norsktimen, godt du er påpasselig med rettskriving -- men mitt argument og spørsmål består selv med en ekstra i....
JoeW is offline   Reply With Quote