View Single Post
Old 26-11-2020, 23:03  
WF-380
ScanFlyer Gold
 
WF-380's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Buskerud
Posts: 1,163
Delta Re: Oklahoma City med KLM og Delta under Covid-19

Mandag 9. november 2020 18:15, MSP-OKC DL3791 CRJ 900 N820SK sete 2A.

Etter at vi kom i lufta på rutetiden ble det delt ut en pose med litt snacks. Selv var jeg rimeligvis veldig trøtt på dette tidspunktet og sovnet ganske fort uten å spise noe av det. Våknet under innflyging til OKC og etterhvert dukket de mange lysene av byen opp under oss i mørket. Den varslede turbulensen under landing ble det ikke noe av, og faktisk hadde hele turen foregått uten noe særlig av denslags. Selv om jeg har savnet flyreiser i år, var det nå godt å forlate flyet å være framme på destinasjonen. Etter en kort ventetid på kofferten, gikk jeg ut av terminalbygget og bort til bussene til leiebilsenteret. Rakk akkurat å se en buss forsvinne da jeg kom fram, men neste kom etter bare ti minutter. Hos Avis fikk jeg utlevert en Colorado-registrert Kia Sorento uten navigasjon, så jeg var glad jeg hadde memorert kjøreruta fra flyplassen til hotellet. Dette var nemlig første gangen jeg besøkte Oklahoma City. Kjøreturen gikk også bra, og var framme på hotellrommet ca klokka 2100 etter 24 timers reising og kunne ta av ansiktsmaska og finne senga. For neste morgen var det tidlig opp for å komme seg på jobb.


Deltas CRJ900 sett fra sete 2A.


Inn for landing i Oklahoma City om kvelden.


Mitt hjem hos SpringHill Suites de neste 14 dagene. Stort og komfortabelt rom med skrivebord og sofa, kjøleskap og mikrobølgeovn.
WF-380 is offline   Reply With Quote