Thread: Glad torsdag...
View Single Post
Old 26-11-2020, 11:31  
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,139
Default Re: Glad torsdag...

Quote:
Originally Posted by Concorde98 View Post
Armbrudd er ikke gøy men såklart andre ting er verre.
Jeg tror uansett det suger, så god bedring.

Dessuten skulle du vært rimelig ute å kjøre om du ikke kunne tenke deg noe som er værre. Tenk for eksempel at du satt i en skikkelig godt isolert glasskule, hengende i rommet utenfor en blå kjempestjerne. Du hadde akkurat fått beamet over en kopp helt fersk kaffe og et Gullbrød fra Scotty. Du trekker inn luften av kaffeen og skal til å ta en slurk da den blå kjempestjernen plutselig blir en supernova. Det hadde du jo ikke planlagt for i det hele tatt. Glasskula di sprekker jo ikke men den triller rundt og rundt så du søler kaffe over hele deg og Gullbrødet ditt blir vått. Kaffe renner til og med ned på buksa di, noe som er kjempekjipt ettersom du har planlagt å treffe Gudmilla fra Zog i baren etterpå. MAKAN.

Men kunne du hatt det værre? JA. ALLIKEVEL KUNNE DU HATT DETRRE!

Glasskula di kunne hengt midt i sentrum for gammaglimtet som kom sammen med supernovaen. Det hadde sugd så innmari, ettersom du sannsynligvis allerede hadde tatt solarium før møtet med Gudmilla (alle fra Zog liker brune fyrer). Med gammaglimt-bonus blir du dritbrun og det ser skikkelig ikke casual ut. Dobbelt MAKAN.

Men kunne du hatt det enda værre? JA FOR SVINGENDE, DET KUNNE DU!

Kanskje Gudmilla fra Zog var både hyggelig og spennende. Og at hun likte deg selv om du var påtatt brun, hadde kaffesøl i fanget og møtte opp med ekstremt lavt blodsukker siden Gullbrødet ditt hadde druknet i kaffesøl. Tross alt dette så synes hun at nettopp du var som en hvit svane som kom duvende mykt inn i livet hennes. Svendende elegant i varm vårluft. At lukten av deg var akkurat som lukten av første vårtegn. Når bakken tiner og de første blomstene trosser vinteren og knopper. At det var slik hun så på deg. Og du på henne... frem til hun sa at hun virkelig hatet å sitte i 1A og fly til for eksempel Molde. Etter Gotland. Se det. DET HADDE VÆRT VÆRRE DET! Så innmari mye værre.

Jeg kan fortsette.

Lenge

Men saken er at det er lov å synes litt synd på seg selv når man har delt opp armen sin i flere deler enn det som var planlagt. Vondt gjør det sikkert også.

Forøvrig god dag fra bortekontoret. Jeg var først her i dag og da lagde jeg kaffe.

Ha en fin en
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 26-11-2020 at 11:33.
Fnate is offline   Reply With Quote