View Single Post
Old 18-01-2020, 13:10  
Rland
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 568
Default Re: Håndbagasjediskusjon

Quote:
Originally Posted by Bergern View Post
Jeg kan, til nød, forstå folk som prøver seg for å spare penger på bagasjen, men når du har 40 kg inkludert, blir det bare barnslig å ta med for mye inn i kabinen. Pakk lettere eller sjekk inn kofferten. Klare regler er et gode. Hva denne eks-D-kjendisen forventet å få ut av å gå til pressen, kan man jo lure på. Samtidig kan man jo spekulere litt på hva de som publiserte det var ute etter
Det er enormt mange fordeler å reise med kun håndbagasje. Så sant som mulig unngår jeg å sjekke inn bagasje. Dette handler først og fremst om effektivitet og å komme frem til målet så raskt som mulig. Når det er sagt, så tar jeg aldri med mer enn 1 stk håndbagasje, og ser med irritasjon på de som drar med seg flyttelasset.
For egen del handler det ikke om personlig økonomi. Jeg tror faktisk at jeg personlig har tapt adskillige tusen kroner på å kun reise med håndbagasje.
Det er ikke få ganger jeg har kommet hjem, en halvtimes tid før tiden har bikket over til et nytt diett døgn. Hadde jeg måtte vente på bagasje hadde den halvtimen det tar å vente på bagasjen, ført til både bedre diett og kompensasjon for reise på fritid.

Last edited by Rland; 18-01-2020 at 13:12.
Rland is offline   Reply With Quote