View Single Post
Old 31-08-2017, 20:33  
Insomnia4u
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Dec 2012
Location: Norway
Posts: 856
Default Re: Oppgradering av billetter hos SAS (Plusgrade m.m.)

Quote:
Originally Posted by TriStar View Post
Tenkte å by på en Plusgrade for cash bare for å se om/hvordan det funket. Som tenkt så gjort... Hadde en veldig billig Go på TRD-OSL, og la inn minstebudet på SEK (!) 400,-. 2 dager før avreise tikket det inn en mail fra SAS om at budet var akseptert. Reisen var endret fra Go til Plus i app'en men var ikke mulig å reservere sete i Plus før innsjekk pga at det var en byråbillett. Logget meg på Berg Hansen og fikk reservert nytt sete der. Men det dukket ikke opp i appen. Måtte da vente til jeg kunne sjekke inn og valgte da det samme setet på nytt. Siden jeg allerede har EBG er det ikke så mange perks å hente, så tenkte å forsyne meg grovt fra tralla. Men tilfeldighetene ville det slik at middag ble fortært rett før avreise, då orket bare en kopp kaffe[emoji22] Poengfangsten for SEK 400,- ble da differansen mellom 937 og 312 poeng, altså 625 poeng. Så kan vel trygt si at det blir med dette ene forsøket, i alle fall på innland. Om man da ikke skulle bli i desperat poengnød på slutten av opptjeningsperioden...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg oppgraderte LHR-OSL for 600kr til Plus siden jeg krediterer til TG, og Go Light gir 0 poeng der. Fikk spesialmat da, og hev innpå med litt ymse fra tralla. Hadde en treseter alene. Proaktiv besetning. Så helt ok. Tar lang tid å lande det gullkortet hos TG med Businessoppgraderingskupong, men nå nærmer jeg meg
Insomnia4u is offline   Reply With Quote