View Single Post
Old 10-02-2020, 15:20  
Polaris
ScanFlyer Rusty

Default Re: God mandag fra Røros

Quote:
Originally Posted by eriwe737 View Post
God ettermiddag fra Stansted, folk sier mye rart om Ryanair så her er jeg på tur for å teste de. Foreløpig status er ca som forventet, men måtte ikke betale for å gå på do i flyet selv om jeg fleipa om det i en kommentar en gang i tiden. Om noen sender meg ei enkel beskrivelse av hvordan man lager en reise rapport i forumet med iPhone så kanskje det kommer en i løpet av kvelden når jeg er tilbake i Norge. Om Ryanair piloter er lært opp til å lande silkemykt for å slite minst mulig på flyet så tviler jeg på at dagens piloter får ei stjerne i boka da landingen var litt hard. Ha ei super uke ��
Om det var guffent vær enda (med vind og regn) så er det ikke rart at landingen var hard, uansett om det er British Airways, Norwegian, Ryanair eller SAS så (har jeg iallefall lært at) skal en landing i dårlig vær være hardere for å sikre at flyet kommer seg ned. "Kissere" hører til i finvær, ikke i storm.

Pilotas rett meg gjerne om jeg tar feil, men det er nå dere som har sagt det oppigjennom årene på klappseteturer