View Single Post
Old 24-05-2022, 09:02  
SK384
ScanFlyer Crusty
 
SK384's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 3,185
Default Re: God tirsdag fra stasjonen

God morgen fra Kongsberg. Rolig morning her i dag. Kona er på jobb og ungene har dradd på skolen. I dag venter trening med fysioterapeuten igjen. De er ganske tunge disse treningene men det er godt å få bygget opp litt muskler igjen. Det meste av den slags har forsvunnet siste året

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Fornebuløpet i kveld, så da er det bare å gi gass. Første gang på 2,5 år med startnummer på brystet. Ha en fin dag
Lykke til med dagens løp Someone. Krysser fingrene for at du klarer målet med Sub 40.

Quote:
Originally Posted by fluxie View Post
Skulle egentlig løpt i kveld jeg også, men en liten utfordring i hælen setter en stopper for det. Får vel prøve meg med noe alternativ trening i kveld. Ønsker alle en flott dag, med eller uten løpeskoene på!
Synd du ikke får løpt i dag Fluxie, men det kommer alltid nye muligheter. På høsten er det masse flotte mosjonsløp. Du har f. eks Furumomila på Geithus som er et veldig fint løp.

Jeg har løpt Fornebuløpet flere ganger selv. Fint løp i historiske omgivelser. Ofte har det vært skrekkelig varmt under Fornebuløpet. Første gangen husker jeg, da var det 30 grader. I år er det av naturlige årsaker ikke aktuelt å delta, men kanskje neste år. Vi får se.
SK384 is offline   Reply With Quote