View Single Post
Old 08-08-2018, 15:24  
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,138
Default Re: USA Sommertur 2018

Så en kjapp liten om Key West før jeg tar hjemturen. Vi tenkte at hvorfor ikke ta en tur til Key West (Har i voksen alder stort sett tatt en u-turn ved Key Largo da tålmodigheten ikke har holdt.) Jeg så at jeg hadde fremdeles gull hos Hilton som en soft-landing fra diamant og booket en suite på Waldorf Casa Marina som så rått ut på hjemmesiden og jeg trosset denne gangen Tripadvisor som mente det var et møkkahotel.

Vi kjørte ut fra huset 0600 og måkte ned til Islamorada hvor planen var frokost der «Blood Line» ble spilt inn, men det var stengt og de anbefalte Green Turtle for frokost som var herlig casual, men ganske hyggelig bilpark utenfor og veldy Long Islandish klientell.

Vi svingte vel inn på Waldorf 10.40 hvor vi ante ugler i mosen da pikkoloen så rart på oss da vi ga han bilnøkklene. Hotellet var ufattelig Facebook-vennlig og så fett ut, men virket faktisk som et Holiday Inn når du gikk det litt i sømmene. Rundt bassenget hang det temmelig mange subbete amerikanere og latin-amerikanere og det var dritt-dyre drinker i plastkopper. Vi fikk suiten ved 12 tiden og det er vel til dags dato det ekleste rommet vi har bodd på. Alt var slitent, badet var halv-oppusset og i stuen var det ufattelig ekle brune skinnsofaer fra 90 tallet. Minibaren var tom og oppgangen var med mugne tepper osv..

Tok en tur down-town, hadde en nydelig middag på the Boathouse, men kjente på vei hjem at selve Key West ble litt mye skriking, urinlukt og flipp-flopper så dragen kom opp med hva om vi drar hjem? Faktisk ble det enstemmig vedtatt (selv han aller yngste) og vi fortalte høflig i resepsjonen at det her gadd vi ikke og de skulle hente manager. Der kom det en jente som vi forsto etterhvert var fra hovedstaden i Norge og beklaget og faktisk slettet regningen (inkludert 37 dollars liksom-valet perkeringen).

Avreise ble 21.15 og etter en halv liter Red Bull, grusom rappemusikk på radioen (fungere utmerket mot søvn) så svingte vi inn på huset 00.50 og det var meget deilig! Hjem kjære hjem.. Fru Sud, Sud I, Sud II og Sud III sovnet faktisk i bilen omtrent før vi var ute av parkeringsplassen på Waldorf.

Som vanlig... Stol på Tripadvisor og selvfølgelig evaluere anmeldelsene..











Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	70.jpg
Views:	1137
Size:	84.4 KB
ID:	45414   Click image for larger version

Name:	72.jpg
Views:	1144
Size:	212.4 KB
ID:	45415   Click image for larger version

Name:	73.jpg
Views:	1137
Size:	180.6 KB
ID:	45416   Click image for larger version

Name:	74.jpg
Views:	1141
Size:	133.3 KB
ID:	45417   Click image for larger version

Name:	75.jpg
Views:	1137
Size:	115.4 KB
ID:	45418  

Click image for larger version

Name:	76.jpg
Views:	1135
Size:	196.4 KB
ID:	45419  
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote