View Single Post
Old 28-09-2019, 11:32   #520
Orbiter
ScanFlyer Blue
 
Orbiter's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Troms
Posts: 178
Spørsmål Re: New York-tråden

Har bestilt CT tur til New York med fruen, og har noen spørsmål som jeg håper noen kan mene noe om.
  • Har retur med TAP i deres nye A330 C-class. 23:05-10:55 JFK-LIS, 13:30-18:30 LIS-OSL. Ser nå at det er ledig med Swiss 21:00-10:50 JFK-ZRH, 16:35-19:00 ZRH-OSL. I praksis. Fly 2t tidligere fra JFK, men får 2t mer i lounge/flyplass og et kortere siste strekk, og får fly Swiss c-class istedet for Tap c-class. Er det noen grunn til å forsøke å bytte?
  • Tap flyr JFK-LIS fra Terminal5 på JFK, men ut fra det jeg ser så er det ingen *A lounger på T5. Er det Terminal4 som er nærmest, men stemmer det at jeg må gjennom sikkerhetskontroll når jeg skal bytte fra T4 til T5?
  • Hoteller i New York i juni? Tips? Vi ønsker å bo i SoHo/Tribeca/etc området, og makspris pr natt er $350 inkl skatter. Er det noe stress med å bestille hotell nå allerede, eller bør en vente på kampanjer som Black Friday, julesalg, Valentines-salg etc? Har sett på eks Duane Street, The Frederick, Arlo mm, men ikke bestilt noe ennå.
Orbiter is offline   Reply With Quote