View Single Post
Old 06-01-2018, 19:43  
TG923
ScanFlyer Crusty
 
TG923's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo
Posts: 3,238
Default Re: Hva er det som er så bra med Thai?

Jeg har etter hvert hatt mange flyvninger med Thai, og jeg trives godt om bord. Besetningen er stort sett hyggelige og servicen er bra nok for meg (reiser så å si bare i business nå for tiden).
Eneste ulempen er at prisene begynner å bli vel stive når de skal ha 26' t/r Thailand i business.

Dagflyvning østover har jo etter hvert de fleste, hva som er galt på flyplassene ser jeg ikke helt (og i alle fall ikke hva som andre flyselskaper leverer bedre på samme flyplass), og maten er grei nok flymat selv om jeg savner muligheten til å forhåndsbestille mat ut fra BKK i business.

Forrige tur (og også neste) har jeg bestilt med Singapore, og det er utelukkende på grunn av pris. Når man sparer 6000 så tåler jeg en omvei selv om mellomlandingen i Moskva er slitsom.
Jeg ser ikke hva som er så fantastisk mye bedre service hos Singapore - joda, besetningen har en liste så de vet navnet mitt og kan tiltale meg med det hver gang, men det betyr ingen ting for meg. Setet er kanskje litt bedre.

Foretrekker heller en direkteflight med Thai hvis prisen er riktig, da føler jeg meg som "hjemme" i Thailand allerede ved ombordstigning i Oslo.

Turkish har jeg ikke hoppet på, er skeptisk til setene og de stadige flybyttene så man aldri vet hva man får. Med dagens regime frister heller ikke Tyrkia.
__________________
Bare en passasjer...
TG923 is offline   Reply With Quote