View Single Post
Old 09-04-2019, 22:57  
OttoL
ScanFlyer Crusty
 
Join Date: Jan 2014
Location: Asker
Posts: 3,008
Default Re: Weekend-tur til London

All good things must come to an end var det vel en gluping som en gang sa, og sånn var det også etter en helg i London. Tok Uber ut til Heathrow T5

Gikk rett i vanlige sikkerhetskontrollen og var gjennom på et par minutter. En eller annen gang i fjor eller i 2017 så fikset T5 kø-marerittet i sikkerhetskontrollen. Både når det gjelder connection og når man starter i London har det tidligere vært mareritt kømessig. De siste gangene jeg har vært på T5 har det gått smoooth.


Og før vi kunne ta en liten tur innom loungen måtte vi selvfølgelig innom her


Før vi kunne svippe innom lounge avdeling nord


Som har et greit utvalg med mat (er mat der, lover)


Hvor man også kan se på fly


Eller ta bilder av at man har en bok i fanget


Liten forsinkelse til tross, tok ikke lang tid før det var dags for å rusle mot gate


Er det en ting de har fått til på T5 er det pri-boarding. Og istedenfor å komme med en lang regel om status og klasse og blah blah blah og der alle med det ene kortet tror de er den eneste som har den statusen, så er det bare å gå i køen som samsvarer med tallet på boardingkortet ditt.

Godt plassert i sete 10A med utsikt mot en av BA sine nye a321neo med 220 seter


Ikke så mye mer å si om turen egentlig, utenom at det var utrolig fint på vei ut av LHR


Og jeg dyttet i meg en pose pottitgull


Fikk for første gang testet ut automatiske passkontrollen på OSL. Ruslet så rolig forbi tax-free hvor jeg ikke kommer til å kjøpe noe før de begynner å selge noe annet enn dyr og dårlig vin (snakker om rød og hvit, drikker ikke sscprudlwasser med alkohol)


Så var det bare å hive seg i bilen og kjøre hem (jepp, holder på dialekten).

Sånn. Det var det. Jeg er veldig glad i lese andre sine reiseskildringer. En liten høytidelig sammenligning viser at det var flere som skrev rapporter før, så bare å dele. Tok ikke lang tid å rable dette ned iallfall, noe som vises i nivået på det jeg har rablet ned.
OttoL is offline   Reply With Quote