View Single Post
Old 11-04-2019, 09:32  
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,138
Default Re: 2012 Retro rapport - St Lucia og Chicago

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
SK945 gikk denne dagen med LN-RKH, og hadde på den tiden den gamle business classen til SAS. Men for en dagflight spilte det ikke så stor rolle. Dessuten husker jeg at crewet var veldig bra på denne flighten.

Vi hadde 3A og B for flighten og mener det var relativt mye skyer på veien med fikk et glimps av Besseggen før serveringen begynt. Først en eller annen fiskebasert forrett, og jeg valgte fisk til hovedrett også. Normalt sett har det vært relativt bra i business hos SAS. Spiste også tydeligvis ost og is til dessert, og forsynte meg sikkert av drikketralla ved flere anledninger
Takk for at du deler.. Og ikke minst spennende med retro..

Jeg er ikke riktig skrudd sammen, men jeg er vel en av de få som liker den gamle SAS C bedre (Se bort i fra at det var nedslitt og at sengene ikke gikk helt flatt).
Jeg synes den lyse fine følelsen når man kom inn, det stor fine badet og ikke minst - to setere MED vindusplass var herlig.

Jeg synes også man fikk en mye bedre følelse av benplassen.. Men meg om det.. Jeg liker også Julio Iglesias, Rioja og lyse skinnseter
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote