View Single Post
Old 10-05-2015, 16:42   #19
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

Default Re: United kutter Oslo/Stockholm i vinter [bekreftet]

Guys, har jobbet et par timer med dette i dag for mine 4 turer. Vil ikke ringe på noen dager inntil jeg blir sikker på mine valg.

Kan kun ta UA over dammen t/r ev med LH sine 380 eller 748 , 346 etc med UA flightnummer. Ikke LH , for trangt...

Har du reisebyråbetilling ( som alltid er pain in the a** ), good luck ! Da er enda viktigere å ha dine flightønsker klare. de har sikkert ikke UA peiling. Bruk tid. Men, en gang,eneste, brukte jeg Supersaver. Fikk ikke tlf kontakt, forberedte meg og ringte Houston og sa at byrået var umulig/håpløs og de fikset.

For oss med UA bestilling, vent til kverlden når Houston og "CO" våkner. Spør først med en hyggelig, smilende stemme : "Are you in Houston ?". Hvis ja, fortsett. Ellers agentrulletten.

Har selv mine turer på vinterstid ( mine November til mars ) med god connection. Never mind , kantinetid helst I Tyskland.

Velger primært FRA/MUC og 744 ( en til SFO ) og ellers 764 med toseter. De typene med best E+. Kjenner setene og vet hvilke jeg vil ha.

På pur f, tar jeg en via LHR og la inn noe lang connection der for å loungehoppe. Da går det fint "med et glass vann" over. Dessuten 752 og min rad 21

Så forbered dere med skriftlig i front av dere

Last edited by SQ 777; 10-05-2015 at 16:47.
SQ 777 is offline   Reply With Quote