View Single Post
Old 07-02-2015, 11:44   #985
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

Default Re: Erfaringer med Club Carlson

Quote:
Originally Posted by hifiman View Post
Noen som har bodd på Park Plaza Bangkok Soi 18 og vet hva man får når man har tilgang til deres "club floor" ?

samme lurer jeg på når det gjelder Radisson Blu Plaza Bangkok hva inneholder deres "Executive Lounge" ?

prøver å finne ut om Radisson Blu hotellt er verdt de ekstra kronene det koster

Bodde på Radisson Blu Plaza for noen dager siden. Executive loungen deres er en ganske ordinær lounge med unntak av to litt spesielle arrangementer i løpet av dagen/kvelden. Det er afternoon tea fra 14 - 16 og evening cocktail fra 17:30 - 19:30. Ingen av tidspunktene passet, så fikk dessverre ikke sjekket ut dette.

Hotell: Radisson Blu Plaza Bangkok
Status: Concierge
Rom booket: deLuxe Double
Oppgradert: Ja til Grand deLuxe i 22. etg
Annet: Fruktfat og vann på rommet, fri frokost for 2 personer som ellers koster THB 850,- ++

Og det aller viktigste, sen utsjekk kl 18:00 som passet med avreise til flyplass. Frokosten var veldig bra, men kanskje et lite hakk under Sofitel litt lenger ned i gata. Betalte nesten det samme på Plaza som Sofitel, og da syntes jeg sistnevnte gir bedre valuta for pengene. Er mann "CC-hore" og har status er Plaza helt ok, men det et par ting å sette fingeren på:

Meget ustabil Internett tilgang
Litt små rom
Fin swimmingpool, men ganske mye mindre enn f.eks Sofitel.

Forøvrig ble jeg gjenkjent og svært godt mottatt som Concierge i resepsjonen. Fikk også et eget ark hvor Concierge- fordelene var ramset opp.

Konklusjon: Anbefales dersom du har status i CC, hvis ikke finnes det nok andre hoteller i Bangkok som gir mer valuta for pengene.
TriStar is offline