Quote:
Originally Posted by hifiman
Noen som har bodd på Park Plaza Bangkok Soi 18 og vet hva man får når man har tilgang til deres "club floor" ?
samme lurer jeg på når det gjelder Radisson Blu Plaza Bangkok hva inneholder deres "Executive Lounge" ?
prøver å finne ut om Radisson Blu hotellt er verdt de ekstra kronene det koster
|
Bodde på Radisson Blu Plaza for noen dager siden. Executive loungen deres er en ganske ordinær lounge med unntak av to litt spesielle arrangementer i løpet av dagen/kvelden. Det er afternoon tea fra 14 - 16 og evening cocktail fra 17:30 - 19:30. Ingen av tidspunktene passet, så fikk dessverre ikke sjekket ut dette.
Hotell: Radisson Blu Plaza Bangkok
Status: Concierge
Rom booket: deLuxe Double
Oppgradert: Ja til Grand deLuxe i 22. etg
Annet: Fruktfat og vann på rommet, fri frokost for 2 personer som ellers koster
THB 850,- ++
Og det aller viktigste, sen utsjekk kl 18:00 som passet med avreise til flyplass. Frokosten var veldig bra, men kanskje et lite hakk under Sofitel litt lenger ned i gata. Betalte nesten det samme på Plaza som Sofitel, og da syntes jeg sistnevnte gir bedre valuta for pengene. Er mann "CC-hore" og har status er Plaza helt ok, men det et par ting å sette fingeren på:
Meget ustabil Internett tilgang
Litt små rom
Fin swimmingpool, men ganske mye mindre enn f.eks Sofitel.
Forøvrig ble jeg gjenkjent og svært godt mottatt som Concierge i resepsjonen. Fikk også et eget ark hvor Concierge- fordelene var ramset opp.
Konklusjon: Anbefales dersom du har status i CC, hvis ikke finnes det nok andre hoteller i Bangkok som gir mer valuta for pengene.