Dette har vært skrevet om før, ja og en god ting kan ikke skrives for ofte
LN-
SUV "Harald Hårfagre" ble levert til BU 23.mars 1984.
Da den ble satt inn i trafikk ble det med base på
ARN den første sommeren, og legg merke til at alle bilder av den på a-net er tatt i 1984 (de som er nøyaktig datert da..) Den fløy nok både fast charter for Atlas Resor og ad hoc, og det kan jo godt hende den fly
ARN-
STN etter en slinge
ARN-
PMI-
ARN.
SZG og
AMS var nok omtrent like sjeldent som BA med TriStar på FBU...
LN-
SUW "Olav den hellige" ble levert til BU 28.september 1984.
Legg merke til at det eneste bildet som viser begge samtidig er tatt på
ARN i oktober 1984. Utover dette møttes de neppe noen andre steder enn på
PMI eller
LPA.. (?)
Vinterrutene 1984/85 ble én basert på
ARN og én på GEN/(Gardermoen).
Fra GEN fløy den vel til de mest vanlige og populære destinasjonene til Saga Solreiser, som
PMI,
LPA,
ACE,
TFS og
HER. Det kan ha vært flere..
Sommeren 1985 fløy fortsatt én fra
ARN mens den andre ble basert på FBU for innenrikstrafik mandag til fredag, og så charter fra GEN lørdag og søndag.
Fra FBU fløy den Dx67 tre slinger til
SVG og en til
TRD.
Noen få ganger for Forsvaret til Bardufoss m fl stemmer nok.
I september 1985 ble LN-
SUV levert tilbake til Boeing og videre utleid til TACAS mens BU fikk YS-08C "Kakkerlakken" tilbake, og det er en helt annen historie

..
Vintereren 1985/1986 fløy LN-
SUW fra GEN, sannsynligvis samme program som året før, og begge sesonger på GEN samtidig med DK sin A300.
Sommeren 1986 var det samme program som året før, med FBU mandag til fredag og GEN i helgen.
Ca 25.august var det slutt, jeg husker jeg hadde bestilt en tur til
SVG kl 12:30 for å få med meg en tur med 767, og skuffelsen var stor da jeg kom og så det sto en 732 ved gate. Da vi landet på sola sto LN-
SUW i hangaren med halen stikkende ut og flagget var alt borte...
Legger ved et bilde som viser en avgang til Værnes nest siste uka LN-
SUW var i fast trafikk