Quote:
Originally Posted by BU662
Den store spörsmal er om det er engangs-etablerings-kostnader eller varende underskudd. Tror du virkelig at DY kommer a tjener penger pa sine LGW / BCN / MAD baser i denne slasskamp med easyJet ved LGW og den store ekspansjon som Ryanair legger opp for 2015 ved BCN og MAD?
|
Tja, det er ikke godt å si. Men ikke glem at disse basene også er del av en større longhaul plan som
hverken ezy eller ryan kan matche på lang tid. So time will show
Quote:
Til slutt er Norwegian en akse-selskap og deres först og fremste formal er a produsere gevinster og dermed value & utbytte til sine aksjonaerer. 2014 har DY fordunset verdier i stort stil. Det kan ikke vaere til glede til noen av sine aksjonaerer, BK inklusive.
|
Selvsagt, men de fleste som sitter med store aksjeposter i DY - eller flyselskaper generelt for den saks skyld - har
nok en langsiktig horisont. Så lenge tallene ikke blir blodrøde i årevis så tar de det nok med ro..
W