Ja naar jeg ser aapenbare feil saa stiller jeg spoersmaal, naa har jeg vel ikke trukket IATA i tvil (er utdannet IATA Sertfisert Instruktoer), men jeg har stillt spoersmaal ved at CAPA har tatt med Skywest - og jeg faar ikke tallene til aa stemme heller.
At det er kun er mine egne erfaring er noe du og
TOS paastaar, hvorfor dere gjentar det skjoenner jeg ikke - om dere hadde latt meg faa lov til aa svare i den andre traaden (dere hadde allerede konkludert med at det var basert paa mine egne erfaringer naar jeg stod opp (9 timers tidforskjell).
I tillegg til at dette har vaert mitt fagomraade, er jeg ogsaa gift med hun som var ansvarlig i USA for planleggningen og aapning av Air France sin Paris - Seattle rute, i den sammenheng hadde vi ubegrenset adgang til MIDT - altsaa alle solgte billetter gjennom IATA mellom USA Vest for Denver til Europa, Afrika og Asia. MIDT adgangen forsatte etter at ruten var aapnet og ogsaa naar min kone var Account Manager for Virgin Atlantic i
SFO.
Saa ja jeg har faktisk adgang til ekstemt mye statistikk og har utviklet mange modeller, dette er mitt fag. Derfor ser jeg fort feil og skulle oenske at du og
TOS tok dere litt tid til aa sette dere inn i dette som er meget ineterssant, enn aa bruke tid paa trekke alle som ikke er 100% enige med dere i tvil.
Det er feil i CAPA, noe dere ogsaa vil finne om dere setter dere inn i de tallene dere legger frem.