Quote:
Originally Posted by Wahoo
Hva har jeg sagt som ikke er korrekt?
Norwegian konkurrerer på verdens viktigste interkontintale rute, London - New York, og klarer seg
såvidt jeg har forstått utmerket mot de amerikanske selskaper der. Ingen har sagt at de store amerikanske
selskapene ikke også kan fly billig over atlanteren - det kan de helt sikkert da marginene i dette kartell-markedet er meget gode - altfor gode...  Derfor liker de dårlig at DU kommer å ødelegger den behagelige situasjonen som er der idag.
W
|
Det jeg viser til som er feil er den CAPA undersoekelsen om markedsandeler som du og
TOS har lagt frem, som du vet inneholder en feil som gir et meget skjevt bilde av det reelle markedet her i USA og dermed blir det igjen direkte feil aa bruke kartell-marked.
Saa er dette med aa sette et persepktiv paa ting, jeg tror man kanskje boer stoppe ta seg litt tid til aa sette seg inn i ting foer en skriver. Ser vi paa
SFO omraadet - jeg inkluderer
OAK - saa tilbys det rundt 4000 seter daglig til Europa i hver retning. For oss som reiser og har undersoekt DU sine priser er det noksaa klart at de billigste setene DU tilbyr forsvinner saapass fort at det neppe dreier seg om mer enn 30 seter pr. avgang - det er mindre enn 1% av markedet - og det mener du paa fullt alvor oedelegger ?