View Single Post
Old 05-10-2014, 17:14   #23
LN-CGJ
ScanFlyer Silver

Default Re: Emirates planlegger OSL fra 1/8 -> Bekreftet fra 1/9

Quote:
Originally Posted by OttoL View Post
Jeg fløy NCL-DXB for noen uker siden i economy, for en som er 191cm var det jaggumeg et rent h...., jeg forstår ikke hvorfor folk forherliger dette selskapet. Servicen var ikke mye mer/bedre enn det man får på DY/DU. De av dere som ikke menger seg med den gemene hop og sitter lenger frem ser vel ikke problemet, men det langt ifra alle som tar seg/har råd til dette eller har en jobb som betaler for å sitte langt fremme. Skal jeg fly EK igjen blir det 100% sikkert ikke economy. Skal man til Dubai kan man like gjerne fly Norwegian, like lite komfortabelt.

Ser også at check-in.dk melder at DXB-CPH-DXB kommer til å tape passasjerer pga denne ruten, visste ikke at så mange fløy til CPH fra OSL/Andre norske byer for å fly EK.
Må si meg uenig med deg og din opplevelse av EK. Fløy dem ARN-DXB-HKG-BKK-DXB-ARN i Eco og synes servicen er langt over DY. Varme kluter, headsett og pute lå i setet ved boarding (hadde seff med meg QC15), god mat i form av mye kylling og ris. God smak på alle rettene vi fikk, men kunne nok ha vært litt mer. På turene over 7t fikk vi to måltider.

Fikk det jeg hadde lyst på av drikke, og bra AVOD med et godt utvalg av filmer! Jeg er 182cm og fant ok plass i setene. Vil jeg ha noe mer så må jeg betale for en oppgradering, ikke mange selskaper som stiller med mye mer benplass i eco.

Jeg fløy en miks av 77W og A388, og selvfølgelig er komforten i 380'n bedre enn i 77W. Skal fly EK igjen nå i november og gleder meg til god service og en fin tur. Hvem andre gir 30kg bagasje i eco?

Kunne ikke falle meg inn å fly DY 738 til DXB, og at du kan sammenligne de to i service er for meg ubegripelig. Ja, DY788 er et godt produkt sett opp mot pris, men ikke i nærheten av EK.

Last edited by LN-CGJ; 05-10-2014 at 17:56. Reason: Trykkleif
LN-CGJ is offline   Reply With Quote