Dette blir en ganske kort og enkel bilderapport, jeg regner med at andre har skrevet lengre og bedre rapporter her eller på andre forum.
Først av alt en stor takk til de som sto for arrangementet. Litt skjær i sjøen var det under billettering, men opplegget i Dubai var veldig bra, og prisen vi fikk på turen var også meget fin.
Ble en del stress denne dagen før avreise, så ankom ikke
OSL før kl 14:00. Ingen kø i innsjekk, hyggelig personale som spurte om jeg visste hvor fast-track og loungen var. Et kjapt besøk i loungen for et glass farris, før ferden gikk ned til gate 50. Der ble det servert kake, noe jeg hoppet glatt over. Gateområdet er ekstremt trangt og lite, eneste positive er at det er en bar 10m fra gaten.
Sikkert noen som kjenner seg igjen, dere får si i fra om dere vil sladdes.
Her er det to uker gamle flyet på plass
02. september 2014
EK160 OSL-DXB
777-300ER A6-ENT
16:00 (17:07) – 00:50 (01:23)
Boarding startet til planlagt tid, og den skulle skje i henhold til sone printet på boardingkortet. Det ble ikke håndhevet, dessverre. En liten kar foran meg fra et land lenger øst hadde sone ørten, men stilte seg likevel i kø med en gang. Selvsagt fikk han også boarde når han først hadde stilt seg i kø.
Det ble sete 08K på turen nedover, sete ved vinduet helt foran i businesskabin nr to
Skikkelig god benplass
Resten av rad 08
Et slags nettbrett som kunne brukes som fjernkontroll, eller til å spille eller se film på
Begynte å bli rimelig sulten og tørst på dette tidspunktet, så da passet det bra med litt påfyll
Flott liten suvenir, vossavatn med eget trykk for anledningen