View Single Post
Old 27-07-2014, 15:45   #5
staale
Born to run

staale's Avatar

Default Re: Norwegian Longhaul forsinkelser m.v. i media og meninger rundt dette

En ting er jeg iallefall sikker på, og det er at medias omtale av disse forsinkelsene ikke er noe konspirasjon eller svertekampanje mot Norwegian. Media omtaler faktiske hendelser, og konstruerer ikke disse forsinkelsene for å kunne "ta" Norwegian.

Alle erfaringene som nå kommer frem viser med all tydelighet at de ikke er klare for denne typen operasjoner. Det finnes jo ikke noe apparat til å hjelpe folk, og de driver med utstrakt ansvarsfraskrivelse. Andre selskaper opplever også tekniske problemer, jada, men ikke 12-72 timers forsinkelser gang på gang på gang....Andre opereatører av Dreamliner opplever heller ikke samme problemer som Norwegian, så det er klart at Norwegian og ikke Boeing har hovedansvaret her.

Jeg kommer personlig aldri til å plassere meg selv eller andre fra familien på en DY longhaul-reise. Til det er risikoen for å få ødelagt deler av ferien for stor.

På den annen side, nå er disse forsinkelsene så omfattende at samtlige som skal ut og reise LH med DY er klar over risikoen de løper, og det er ikke akkurat synd på dem. Vil du unngå å bli Kjosfast er det bare til å la være å fly med DY.