Bonus seter i F og C på StarAlliance med EB-poeng
Har ett par spørsmål til dere med lang fartstid. Prøver å få booket meg C eller F seter til Tokyo fra Singapore t/r i august. Ett kjapt søk på United sine sider viser seter i F på mine datoer, men kun som standard award og ikke noe ledig i kategorien saver award på F. Ingen ting ledig/tilgjengelig i C. Optimistisk ringte jeg for å sjekke F seter men fikk beskjed om at det ikke var noe ledig. I tillegg kunne damen opplyse at det ikke var noe ledig på mine fleksible datoer i hverken C eller F på noen som helst måte inkludert routing via andre nærliggende stop over options. Det rare var at hun i løpet av få sekunder ga meg svaret og jeg fant det litt rart at hun så kjapt kunne konkludere på kryss og tvers av selskaper og destinasjoner...kan dette stemme? Har de så gode søke verktøy for bonus seter hvor de plottet dato og destinasjon og får en kjapp oversikt? Så til neste spørsmål, med United sine søke sider betyr det at kun saver award seter uavhengig av klasse er gode options for Booking med Eurobonus? Med andre ord, standard award er no go og dette er en god indikasjon ved bruk av United sin side for screening?
Så neste topic. Hvilke verktøy kan jeg benytte for å sjekke bonus seter hos SQ for indikasjon før jeg ringer for Booking? United kommer aldri med SQ som option så jeg antar det ligger noe begrensning i deres systemer for å se disse. Igjen med tanke på Booking i denne delen av verden (mellom Asia og Europa er det nesten umulig). Jeg er ganske sikker på at jeg tidligere screen'et med Unite sin side ved bookinger mellom Singapore og div destinasjoner i Kina. Men igjen, jeg ser aldri SQ options via United.
Takk på forhånd for gode ekspert tips.
|