View Single Post
Old 17-03-2014, 17:03   #4
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Default Re: Emirates planlegger OSL fra 1/8 -> Bekreftet fra 1/9

Quote:
Originally Posted by OO-VLM View Post
Jeg fløy NCL-DXB for noen uker siden i economy, for en som er 191cm var det jaggumeg et rent h...., jeg forstår ikke hvorfor folk forherliger dette selskapet. Servicen var ikke mye mer/bedre enn det man får på DY/DU. De av dere som ikke menger seg med den gemene hop og sitter lenger frem ser vel ikke problemet, men det langt ifra alle som tar seg/har råd til dette eller har en jobb som betaler for å sitte langt fremme. Skal jeg fly EK igjen blir det 100% sikkert ikke economy. Skal man til Dubai kan man like gjerne fly Norwegian, like lite komfortabelt.

Ser også at check-in.dk melder at DXB-CPH-DXB kommer til å tape passasjerer pga denne ruten, visste ikke at så mange fløy til CPH fra OSL/Andre norske byer for å fly EK.
Det er nok som tidligere ikke DYs OSL-DXB de ser på som hovedområde.

Mange av mine landsfrender her nede (inkludert meg selv) velger EK via CPH når DY har sommerpause da det er en kjapp fin rute, kort siste/første flight (mange er ganske skeptiske til fly med én midtgang), dagflighter begge veien og (spør du meg og en stor del av deres kundegruppe) et meget bra produkt.

Når du ser antall reisene de har, den generelle omtalen de får og ikke minst prisene de faktisk kan ta - så er det nå ikke så ille som det som kommer frem i denne tråden

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote